torsdag 1. november 2007

NOE ER I GJÆRE...........

Ting rører seg på ETATEN(!), noe er i gjære......
En ny blogg tar form i det skjulte, kun noen få er involvert.
ETATENS(!) medlemmer er identifisert og og er nå publisert i bloggen!!!

Redaktøren (bildet) og the babesboss er på jakt etter nye saker.
Prins Joppe står stadig utenfor tax snacks dør og lytter - vi hører han puste......
av og til kommer det noen utstødige grynt og snøft - vi tror han føler seg litt forbigått......
REDDA JOPPE!!!!!!"Åse hvordan blogger jeg?"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Torpedo-Mystifistic sa...

GRATTIS MED NY BLOGG!!

Den er bare helt konge!!!!!

Et spørsmål vedr. QUIZ`EN.
Skal spørsmåla stå 2 ganger som kontroll på at vi stemmer det samme hver gang,eller har det en annen hensikt????

Anonym sa...

Ååååååååse!!!!! Dette må du se!!!!!!Det er KNALLTØFT!
JEG HAR FÅTT TAK I STIFTER MED FARGE!!!!! HIMMEL! Jeg som er så glad i farger, og så kommer jeg over DETTE! Jeg tar med mine luxuriøse stifter på mandag! Men jeg mangler en vanlig stiftemaskin! Finnes det på RÅDHUSET? Jeg har bare stiftemaskin som passer til SMÅ stifter, mens disse er i normal størrelse.

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ de må jeg SEEEEEEEEEEEE SÅ stilig - tenk å sende ut kommunale vedtak MED FARGE PÅ......vi må umiddelbart gå til innkjøp av en babes maskin (ja stiftemaskin altså for dere som er litt trege).
Kanskje vi kan flette den sammen og lage babesbelter med dem også - vi kan jo sende et i internposten til Riggis også - tenker nok ho savner oss babsa... Vi legger en slagplan i mandagslunsjen.... vet du å passordet ble denne gang HUU og hva tenker e på da tro???? jo Eddi den store uhuuuu huuuu din stygge edderkopp-----